Mijn winkelwagen:

0 artikel(en) - € 0,00
U hebt niets in uw winkelwagen.

0

Welkom

Klantenservice

  • Verzending & Levertijd

    VERZENDKOSTEN

    Voor alle bestellingen binnen Nederland betaalt u geen verzendkosten.

    Let op: bij betaling onder rembours zijn wij genoodzaakt € 17,45 exclusief BTW "rembourskosten" in rekening te brengen. In totaal komen de verzendkosten bij het versturen onder rembours dus op € 21,12 inclusief BTW.

    VERZENDKOSTEN BUITENLAND

    Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 13,31. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. Verzendkosten zijn inclusief BTW.

    LEVERTIJDEN

    Shopdigi.nl probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

    BESTELLING ZELF AFHALEN

    Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in AMSTERDAM. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak..

  • Privacy & Veiligheid

    Shopdigi.nl houdt uw privégegevens privé

    Shopdigi.nl onderdeel van Digireparatie.nl, gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. We doen er alles aan om de betrouwbaarheid, veiligheid en integriteit van de door ons verzamelde data te waarborgen. Shopdigi.nl is van mening dat de beveiliging van uw gegevens van bovengemiddeld niveau is én blijft.

    WIJ BESCHERMEN UW PRIVACY OP DE VOLGENDE MANIEREN:

    Uw persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden.

    Uw gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database.

    Uw transactiegegevens worden versleuteld over internet verstuurd zodat uw gegevens niet door onbevoegden gelezen kunnen worden.

    Wij gebruiken uw e-mailadres slechts éénmalig om uw bestelling af te ronden. Wij sturen u alleen aanbiedingen, nieuwsbrieven en andere circulaires na uw uitdrukkelijke toestemming.

    Als u geen berichten meer wilt ontvangen van Shopdigi.nl, dan kunt u zich te allen tijde uitschrijven door een mail te sturen naar info@shopdigi.nl. Wij sturen u dan geen mailings meer.

  • Annuleren & Retourneren

    WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

    ANNULEREN

    Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Shopdigi.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

    RETOURNEREN/AFKOELPERIODE

    Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.

    Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Shopdigi.nl zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

    Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

    Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u  € 8,05

    Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Shopdigi.nl kenbaar te worden gemaakt. Gebruikt u hiervoor ons retourformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

    Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit het buitenland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

    Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Shopdigi.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

    Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten aan u terugbetaald.

    Retouradres:

    Shopdigi.nl

    Esmoreitstraat 30hs

    1055 CG AMSTERDAM

  • Bestelprocedure

    HOE TE BESTELLEN

    Het minimale bestelbedrag bedraagt €9.

    In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen.

    Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "GA DOOR NAAR AFREKENEN". U kunt direct afrekenen of een account aanmaken om te profiteren van speciale klantenacties en kortingen en om sneller te kunnen afrekenen bij uw volgende bestelling.

    Geef nu uw naam en adresgegevens op, kies dan "GA VERDER". U kunt daar ook kiezen om naar een ander adres te verzenden.

    Kies een betaalmethode en klik dan op "GA VERDER".

    Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik nadat u accoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "PLAATS BESTELLING". Uw bestelling is dan geplaatst.

  • Betaalmethoden

    Shopdigi.nl kent 4 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:

    VOORUITBETALEN

    U kunt het totaalbedrag overmaken naar IBAN nr. NL75 INGB 0005 7612 46, t.n.v.: DIGI REPARATIE.

    Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

    AFTERPAY ACHTERAF BETALEN

    AfterPay voert voor Shopdigi.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Shopdigi.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 125,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van € 250,00. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Voor bestellingen met betaling via Afterpay brengen wij € 1,25 in rekening.

    Achteraf betalen is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

    PAYPAL/CREDIT CARD

    U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen acount te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

    iDEAL

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

  • Bestelling bekijken

    TIJDENS HET WINKELEN

    Tijdens het winkelen kunt u ter alle tijden bekijken wat er in uw winkelmandje zit door rechtsboven op artikelen te klikken. U krijgt dan een lijst met afbeeldingen van de producten die in uw winkelmandje zitten.

    NADAT U EEN BESTELLING HEBT GEPLAATS

    U kunt ook de status van uw reeds geplaatste bestelling bekijken. U dient zich hiervoor wel eerst in te loggen in uw account.

  • Klachtenafhandeling

    KLACHTPROCEDURE

    Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar info@shopdigi.nl. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Realisatie: Mageshop's Magento